Plánovací pomůcky do práce i na schůzky

 

Plánování času v práci - Fleppi.cz

Dnes přicházím s kratším článkem, kde bych se s vámi chtěla podělit o to, jak jsem konečně našla svůj správný systém na to, co a jak sebou každý den nosím do práce. Byl to několikaletý proces plný omylů a chaosu.

Dřív to běžně vypadalo tak, že jsem si do batohu hodila diář a dvě propisky (černou a modrou). Když jsem věděla, že budu tvořit nový týden, přihodila jsem ještě pár zvýrazňovačů a linerů a kupu archů samolepek. Asi je vám jasné, že se to všechno v batohu hledalo docela blbě a že samolepky byly šíleně pomačkané.

Postupně jsem najela na nový systém a konečně mám v tomhle ohledu klid. Ano, sama se divím, že mě to nenapadlo dřív. A tak je tohle článek pro ty z vás, kdo jste na tom stejně nebo podobně.

Vy ostatní, co máte speciální plánovací kabely – máte můj obdiv!

Co nosím do práce: 

A to je vše, přátelé. Všechno má své místo. Snadno najdu, co potřebuju. A hlavně mám po ruce to nejdůležitější. Přijde mi to jako optimální poměr věcí na cestování. Doma samozřejmě při plánování rozkrámuju věcí mnohem více, ale tahejte se s tím do práce a na schůzky.

Co nosíte do práce/do školy vy? A máte na to nějaký systém? 

Míša Tomanová

Share: