Plánovací pomůcky do práce i na schůzky
Dnes přicházím s kratším článkem, kde bych se s vámi chtěla podělit o to, jak jsem konečně našla svůj správný systém na to, co a jak sebou každý den nosím do práce. Byl to několikaletý proces plný omylů a chaosu.
Dřív to běžně vypadalo tak, že jsem si do batohu hodila diář a dvě propisky (černou a modrou). Když jsem věděla, že budu tvořit nový týden, přihodila jsem ještě pár zvýrazňovačů a linerů a kupu archů samolepek. Asi je vám jasné, že se to všechno v batohu hledalo docela blbě a že samolepky byly šíleně pomačkané.
Postupně jsem najela na nový systém a konečně mám v tomhle ohledu klid. Ano, sama se divím, že mě to nenapadlo dřív. A tak je tohle článek pro ty z vás, kdo jste na tom stejně nebo podobně.
Vy ostatní, co máte speciální plánovací kabely – máte můj obdiv!
Co nosím do práce:
- Diář – bullet journal, který píšu do sešitu Leuchtturm 1917, který mám v obalu The Original (v malinové barvě). Obal si můžete prohlédnout na videu TADY.
- Penál – kde mám dvě gumovací pera od Filofax (s černým a modrým inkoustem), pastelové zvýrazňovače, barevné gelové rollery od Pilot Pen (barvy měním podle sezóny) a můj oblíbený Acroball v tyrkysové barvě.
- Desky na samolepky (mám ty žluté) – kde mám roztříděné samolepkové kity od Fleppi (podle tohoto systému).
A to je vše, přátelé. Všechno má své místo. Snadno najdu, co potřebuju. A hlavně mám po ruce to nejdůležitější. Přijde mi to jako optimální poměr věcí na cestování. Doma samozřejmě při plánování rozkrámuju věcí mnohem více, ale tahejte se s tím do práce a na schůzky.
Co nosíte do práce/do školy vy? A máte na to nějaký systém?
Napsat koment